ADWARDS MMXX radošās izcilības konference 19-02-2020

Jau 14. gadu festivāls ADWARDS pulcē radošākos prātus, lai dalītos savā pieredzē, pārliecībā un izpratnē par reklāmu, dizainu un dzīvi tajā. 

ADWARDS MMXX radošās izcilības konference šogad norisinās 27.martā daudzfunkcionālajā konferenču un pasākumu centrā Fantadroms.

Konference apvienos 10 atšķirīgu nozares disciplīnu profesionāļus. 

PROGRAMMĀ 

"Izsalkums un bailes no nezināmā"
Nepārtrauktas un pāri plūstošas informācijas laikmetā nereti attopamies pie sajūtas, ka viss jau reiz ir izmēģināts un nav palicis nekas, ko vēl atklāt no jauna. Esam pārēdušies Pinterest smukumu un viss šķiet zināms, jau simtiem reižu redzēts. Nepazaudēt bezrūpīgo klīstošo iekšējo bērnu, iespējams, ir viens no lielākajiem izaicinājumiem kā radošajiem prātiem, tā arī uzņēmumiem un zīmoliem. Nezināt – varbūt ir tieši tas, kas vajadzīgs?

Maija Rozenfelde, partnere un dizaina direktore Nord ID Riga (Rīga)

“Creativity is formula resistant”
Creativity has never been more important for brands and businesses. In the battle for the consumer 2020, better, innovative and personalized experiences will drive future growth.
When we let creativity, technology and humanity collide, new elements will be shaped in that intersection that pushes our industry and clients to play a more meaningful role in peoples lives.

Adam Kerj, radošais direktors Accenture Interactive Nordics (Stockholm)
ADWARDS žūrijas prezidents

"Don’t react. Act!"
Forward pushing ideas for the industry to think more diverse. The sustainability can start with us!

Marjorieth Sanmartin, radošā direktore TBWA Germany (Dusseldorf)

"Design publishing and studio profile building in the digital age."
The digital landscape has reshaped the publishing industry. And design publishing is no different. Richard Baird, having built and run a successful design blog for eight years, talks about the ins and outs of publishing articles on brand identity design, and will offer advice on how to raise the profile of your design studio.

Richard Baird grafiskais dizaineris, publicists (London)
Kategorijas PrintArt & Design Craft žūrijas vadītājs

“Kāpēc CRAFT reklāmā mēdz nenovērtēt?”
Art Director pieredze Latvijas reklāmā − kā zīmolu komunikāciju ietekmē vai neietekmē tehniskais izpildījums. Un kā noteikt, vai veikums ir labs?

Kristians Rukuts, art direktors, fotogrāfs RUSH Creative images (Rīga)

"Dedlaini un citas mūzas – reklāma vs sapnis par radošo brīvību"
Mēs, protams, neprātīgi mīlam reklāmu, taču lielai daļai radošo ir arī tas viens sapņu projekts, ko pavisam drīz īstenosim un kurā ieliksim visu savu apslāpēto radošo potenciālu − beidzot bez kompromisiem. Reklāma smeļas iedvesmu mākslā, taču vai māksla var iedvesmot reklāmu? Un kā reklāmas pieredze var palīdzēt uzfilmēt mikrobudžeta filmu divās nedēļās?

Alise Zariņa, radošais, publiciste, kino režisore (Rīga)

"Never surrender"
A little talk on How I Learned to Love Worrying (and why you should too).

Alek Frydrych, radošais direktors VMLY&R (Warsaw)

"Human. Do you speak it?"
Almost all of us, have a natural ability to communicate with others. If the need strikes, we even manage to become persuasive. But why is it so often then, that this ability fades, as soon as it is time to create, approve, or commission advertising?
Let’s review some very basic but too often ignored principles, that are essential to speaking human in advertising.

Jānis Milzarājs, radošais direktors Bechtle&Milzarajs (Rīga)

"Mārketinga bulšits"
Spriedelējumi par “pieredžu mārketingu”, “servisa dizaina domāšanu”, “vērtību pozicionējumu” biežāk ir bulšits nekā vērtība. Bet aiz katra bulšita slēpjas cilvēka sāpe—nedrošiba, bailes, arogance. Tāpēc parunāsim par pieciem bulšita cēloņiem un kā no tiem atbrīvoties radošajās industrijās.

Kristaps Siliņš, valdes loceklis McCann Rīga, stratēģiskais direktors White Label (Rīga)

"Lovin Non Datum."
Our job is to make people fall in love.
How to make this love happen? The power of the Not-Data.
Our job is more human-based than science-based. It’s still about dealing with the unpredictable.

Laura Trovalsuci, radošā direktore Havas Milan (Milan)

27.marts konferenču un pasākumu centrs Fantadroms, G.Zemgala Gatvē 74a (Jaunajā Teikā).

  • Konference 9:00 - 17:00
  • Ceremonija 20:00 
  • AfterParty bārā Minox 23:00

LADC biedriem un partneriem, LADC skola studentiem un pasniedzējiem ieeja konferencē bez maksas ar iepriekšēju pieteikšanos epastā

 

Citiem viesiem: konference un ceremonija 89Eur, tikai ceremonija 10Eur.

Biļetes iespēja iegādāties TE

 

 

Draugi & Partneri