Fotogrāfija reklāmā25-02-2019

Kurā posmā reklāmas fotogrāfijas izstrādē piedalās pats fotogrāfs?
Kāda atbildība jāuzņemas art direktoram?
Ko foto studijas un aģentūras neizrunā?

Semināra uzmanības centrā bieži aizmirstā un šķietami zināmā tēma – reklāmas fotogrāfija. Runāsim par procesa nozīmību un nekautrēsimies skaļi minēt klupšanas akmeņus.

Aleksandrs Bētiņš
Not Perfect | Y&R Riga radošā direktora un LADC prezidenta uzruna

Kristians Rukuts
“Melnais caurums. Feili vai normāls darba process?”
Imidžu izstrādes studijas RUSH līdzdibinātājs un art direktors.
Kristianam ir 15 gadu pieredze vairākās reklāmas aģentūrās gan kā art, gan radošajam direktoram un 20 gadu pieredze grafiskajā dizainā. Absolvējis Latvijas Mākslas akadēmiju.

Regis Pranaitis 

“Draft, craft and things in between” (lekcija angļu valodā)
Vecākais art direktors aģentūrā New! Partneris un pasniedzējs The Atomic Garden Vilnius
http://www.newisnew.lt
https://www.linkedin.com/in/regispranaitis/ 


Māris Ločmelis
“Sadarbība labāka rezultāta sasniegšanai”
Suns Studio dibinātājs un fotogrāfs ar 20 gadu pieredzi. Sadarbojies ar Latvijā lielākajām reklāmas aģentūrām un atzītiem zīmoliem. Wet Plate fototehnikas lietpratējs un The Red Jackets kustības līdzautors.
Papildus studijām Rīgā Māris absolvējis aī University of Art London.

Tomas Vyšniauskas
“Brief vs. Expectations” un “Commercial look. Dead and reborn”
(lekcija angļu valodā)
Viļņas reklāmas foto studijas Electromagnetico partneris un fotogrāfs. Tomasam ir 15 gadu pieredze reklāmas, korporatīvajā un modes fotogrāfijā, īpašu uzmanību pievēršot mākslinieciskajam un vizuālajam stāstam. Studija ir izglītības partneris divām dizaina koledžām Viļņā.
http://www.electromagnetico.lt

Cafe Film Noir, Elizabetes iela 61
27.februāris 14:00

Pieteikties semināram
LADC biedriem semināra apmeklējums bez maksas.
Citiem interesentiem 40Eur.

Draugi & Partneri