Lekciju lasīs 72andSunny ECD Carlo Cavallone20-01-2015

Vai nu lektors, kas viesojies LADC, neilgu laiku pēc tam iekļūst kādā pasaules radošāko cilvēku topā, vai arī tādā jau atrodas un mums atliek vien saskaņot lidojuma datumu. Arī šis ir tas gadījums, kad pie mums viesosies viens no "Business Insider" pasaules radošāko cilvēku topā ierindotajiem māksliniekiem. Carlo Cavallone ir autors tādām slavenām kampaņām kā Benetton "Unhate" un Samsung "Sport Doesn't Care who you are". Carlo ir Amsterdamā dzīvojošs un strādājošs itālis, pašreiz - 72andSunny vadošais radošais direktors. Jau pavisam drīz - 6.februārī pēc LADC uzaicinājuma viņš viesosies tepat pie mums ar lekciju "Making Brands Matter in Culture". Kā ierasts, lekcija notiks Konferenču centrā Citadele plkst. 17.00.

2001.gadā Carlo Cavallone no Milānas pārcēlās uz Amsterdamu, lai pievienotos Wieden+Kennedy, kur viņš nostrādāja 9 gadus kā copywriter tādiem zīmoliem kā Nike, Coca Cola, Heineken un kā radošais direktors Turkcell un EA Sports. Pēc karjeras Los Andželosas 72andSunny paspārnē, viņš pārcēlās uz Amsterdamas 72andSunny biroju, lai tur darbotos kā vadošais radošais direktors. Cita starpā viņš ir bijušais regbija spēlētājs, viens nofanzīnu autoriem, sci-fi īsfilmu autors un dažādu sazvērestību teoriju fans.

 

DON’T HATE: UNHATE

 

Sport doesn't care who you are

 

Par to, kas būs klausāms, skatāms, diskutējams lekcijā "Making Brands Matter in Culture" un kāpēc to apmeklēt, Carlo saka: "Today, with the power of peer-to-peer connection, social media and, sometimes, limited budgets, if brands aren’t part of the cultural conversation, they’re undermining impact of their marketing. Join me for a conversation about: how we work (fast) to deliver culturally relevant work for a (ever-growing) number of different countries from a small hub in the (multicultural) heart of Europe".

Lekcija "Making Brands Matter in Culture" notiks angļu valodā. Vietu skaits ir ierobežots, tāpēc lekcijai lūgums pieteikties laicīgi.

Oficiali pasākumam pieteikties vari, rakstot .

Neoficiāli pasākumam vari pieteikties te.

Kas: Carlo Cavallone (Executive Creative Director at 72andSunny, Amsterdam) lekcija "Making Brands Matter in Culture"
Kad: 6.februāris
Cikos: 17.00
Kur: Konferenču centrā Citadele (Republikas laukums 2A)
Cik: Biedriem un partneriem - bez maksas, fiziskām personām - EUR 35, juridiskām – EUR 86 (PVN iekļauts cenā)

Paldies draugiem:

 

 

 

 

 

Draugi & Partneri

Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītiet sīkdatņu izmantošanai. Vairāk: Sīkdatņu politika.