Nākamnedēļ LADC ar lekciju uzstāsies BBH radošais direktors Beto Fernandez19-04-2017

Jau nākamnedēļ Rīgā viesosies un LADC ar lekciju uzstāsies BBH London radošais direktors Beto Fernandez. Reklāmas nozares pazinējiem Beto vārds nebūs svešs. Viņa darbi izpelnījušies vairāk kā 200 starptautiskas godalgas, viņš ir visu laiku skatītākās reklāmas autors, viņa pieredze radošajā nozarē raisa cieņu, bet gūtie panākumi liek uzdot jautājumu - kā tas vispār ir iespējams? Atbildi nezinām, bet aicinām ikvienu tai vismaz pietuvoties 27. aprīlī plkst. 18.00 Latvijas Nacionālajā bibliotēkā Beto Fernandez lekcijā People pay to don't see ads

Beto ir brazīlietis.

Strādājis Sanpaulu tādās aģentūrās kā DM9DDB, Almap BBDO, JWT, Ogilvy un David the Agency. 2015. gadā Beto Brazīlijas saulainās pludmales nomainīja pret lietaino Londonu, kur ieņem globālā radošā direktora amatu aģenturā BBH.

Savā karjerā strādājis kā ar lokāliem un reģionāliem, tā ar globāliem klientiem. Unilever, Cova-Cola, J&J, Pernod Ricard, Diageo, Volkswagen, Ford, Audi, Honda, Perfetti, Cadbury Adams, Nestle un Luxottica ir populārākie no tiem.

Beto radītie darbi kopumā tikuši novērtēti ar 90 Cannes Lions balvām, 20 One Show zīmuļiem, 25 Clio balvām, 45 London Awards balvām, 21 D&AD zīmuļiem un citiem starptautiskiem apbalvojumiem, kā arī viņš ieguvis Cannes Lions Grand Prix godalgu (ieskaitot pirmo Titanium Grand Prix visā Latīņamerikā).

Jūs teiksiet, iespaidīgi? Jā, bet tas vēl nav viss.

Cita starpā Beto tika iecelts starptautiskajā komitejā, lai lemtu par oficiālo logo Rio 2016 olimpiskajām spēlēm.

2013.gadā Brazilian Specialized Press nominēja Beto kā Advertising Professional of the Year.

2013. un 2015. gadā populārais reklāmas un mārketinga ziņu portāls AdAge Beto ierindojis starp top 6 apbalvotākajiem radošajiem direktoriem.

2013. gadā, strādājot Ogilvy Brazil kā vadošais radošais direktors, Beto kopā ar komandu aģentūrai izcīnījis ne tikai 35 Cannes Lions balvas, bet arī pirmo reizi vēsturē šī prestižā festivāla apbalvojumu Agency of the Year.

2013., 2014. un 2015. gadā Cannes Report Beto ierindots starp diviem apbalvotākajiem radošajiem direktoriem.

Viņa radītā reklāma klientam Dove Real Beauty Sketches ir visu laiku skatītākā reklāma, sasniedzot vairāk kā 180 miljonus skatījumu. Šo reklāmu tādi grandi kā Time Magazine, Adverting Age un Adweek atzina par The Best Ad of 2013.

Lekcija notiks angļu valodā.

Vietu skaits ierobežots, tādēļ lūgums lekcijai pieteikties savlaicīgi, rakstot uz

Neoficiāla pieteikšanās Facebook pasākumam te.

Kas? Beto Fernandez lekcija People pay to don't see ads
Kad? 27. aprīlī
Cikos? 18:00
Kur? Latvijas Nacionālajā bibliotēkā (Mūkusalas ielā 3)
Cik? Biedriem un partneriem - bez maksas, fiziskām personām - EUR 35, juridiskām - EUR 86 (PVN iekļauts cenā)

Draugi & Partneri