Skaties Adwards pirmo lekciju - Simon Poett “Get Inspired”15-04-2015

SIMON POETT
Executive Creative Director at Tribal Worldwide, London

Simon ir konceptuāls domātājs un kaislīgs amatnieks, kas tic pārdomāta insaita, izcilas idejas un skaista izpildījuma avienojuma spēkam. 

Tribal Worldwide London Simon ir atbildīgs par radošās un tehnoloģiskās puses sinerģiju aģentūrā tādiem brendiem kā Volkswagen, O2, Marrisons, Unilever, Fitness First, Harvey Nicholsand Captain Morgan u.c. Piemēram, tieši Simon bija atbildīgs gan par Volkswagen "Invisible made Visible" kampaņu, gan O2 redizainu, kas, protams, arī ticis novērtēts ar apbalvojumiem.

Ja par atzinībam - Simon figurējis "Campaign’s A List" kā 27., The Drum’s Adverati ierindots starp "100 Most Influential People in Advertising", ieguvis vairākus starptautiskus apbalvojumus, piemēram, Epica, International Sound & Music, Clio, IAB, kā arī saņēmis atzinību no D&AD Annual par Volkswagen GTi "Play The Road".

Pirms kļuvis par daļu no Tribal, Simon 10 gadus strādāja par radošo direktoru Iris Worldwide. Tur izstrādājis digitālus risinājumus (kuri arī, protams, novērtēti starptautiskiem apbalvojumiem) tādiem zīmoliem kā Coke, Sony, CNN, Network Rail, Speedo, Manchester United, Chelsea FC.

""Tagad" ir pats radoši dārgākais brīdis." Nevajadzētu būt attaisnojumiem nebūt iedvesmotiem, vai ne? Lekcijā Simon dalīsies ar domām, jautājumiem, viedokli par iedvesmu.

LADC biedriem un partneriem lekcija apmeklējama bez maksas, pārējiem interesentiem jāveic dalības maksa - fiziskām personām EUR 35, juridiskām – EUR 86 (PVN iekļauts cenā). Lai pieteiktos lekcijām, sūti ziņu .

Draugi & Partneri

Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītiet sīkdatņu izmantošanai. Vairāk: Sīkdatņu politika.