LADC SKOLĀ JAUNAIS IESAUKUMS KLASEI 2020./2021. 09-07-2020

LADC skola ir Latvijas reklāmas industrijas profesionāļu veidota unikāla izglītības programma, kas reizi gadā 5 mēnešu garumā apmāca un iedvesmo talantīgākos Latvijas studentus.

LADC skolas ietvaros studenti apgūst visus reklāmas nozīmīgākos procesus - stratēģiju, radošo koncepciju, tekstu rakstīšanu, art direction, production, projektu vadību, digitālos risinājumus un nestandarta reklāmas virzienus. Tāpat arī personīgi iepazīstas ar nozares līderiem un viesojas Latvijas lielākajās aģentūrās un studijās.

LADC skola notiek 2 reizes nedēļā – pirmdienās un trešdienās 10:30 – 15:00
Mācību laikā pasniedzēji uzdod mājas darbus - izstrādāt idejas un risinājumus reklāmām. Studentiem daloties komandās, tiek piesaistīts mentors, kurš palīdz ar uzdevumu veikšanu un labāko izpildi. Absolvējot skolu, katram studentam ir izveidots savs darbu portfolio.

Studijas sāksies oktobrī un jau februāra beigās mēs svinēsim izlaidumu.

Lai pretendētu iekļūt LADC skolas 2021. gada klasē, interesentiem jāizpilda piedāvātie darba uzdevumi nr 1 un nr 2 jeb brīfi.

STIPENDIJAS 
LADC skola stipendija 999Eur un NORD DDB Riga stipendija 500Eur, tiek piešķirta diviem darbu autoriem, kuri sapratuši un izpildījuši uzdevumus visprecīzāk un radošāk.

PAGARINĀTAIS TERMIŅŠ: 2020.gada 16.augusts plkst. 23:00

REZULTĀTI: 2020.gada 27.augusts

DARBA UZDEVUMI: Izdomāt oriģinālu ideju un sagatavot maketu reklāmas plakātam!
Uzdevumos minēto zīmolu precīza grafiskās identitātes pielietošana plakātu maketos nav prasība, tai var pieiet brīvi. Risinājumiem jābūt latviešu vai angļu valodā. Aicinām noformēt darbus pēc iespējas īsāk un skaidrāk, vadoties pēc principa “laba ideja = ātri uztverama un saprotama ideja”.

Vispārējie ieteikumi, domājot par idejām:

  • izpētīt pašiem pieejamo informāciju par produktu un tikt skaidrībā, kāds no tā labums, un pats svarīgakais — kādu problēmu tas atrisina cilvēka dzīvē.
  • aprunāties gan ar cilvēkiem, kas šo produktu jau lieto, gan ar tādiem, kas nelieto, bet varētu.
  • turēties pie produkta pamatīpašībām, nevajag taisīt reklāmu par jaunāko modeli ar agrāk neredzētām, inovatīvām funkcijām.

Nr.1
Produkts: Rimi kale kāposts
Mērķauditorija: vecums 30+, veselīgā dzīvesveida piekritēji, jaunnatklājēji.
Produkta īpašības: veselīgs un vitamīniem bagāts.
Problēma: daudzi nepazīst šo dārzeni un arī nezina, kā to pagatavot.
Ieteikums: izdomāt vairāk par recepšu atspoguļošanu.

Nr.2
Produkts: Philips gaisa mitrinātājs telpās
Mērķauditorija: vecums 30+
Problēma: ziemā apkures laikā gaiss kļūst sauss un kairina ādu un degunu, kas rada veselības problēmas.

DARBU IESNIEGŠANA: TE
Aizpildi anketu un augšuplādē failus.
* Attēli augšuplādējami RGB 72dpi, ne smagāki par 2mb.


Vairāk par LADC skolu un pasniedzējiem uzzini TE

SKOLAS MAKSA: 999eur, norēķinoties vienā maksājumā pirms mācību sākuma, un 1200eur, maksājot trīs daļās.

Jautājumu gadījumā, sazināties

Draugi & Partneri