Sound Craft Seminārs11-02-2020

Šogad radošās izcilības festivālā ADWARDS ir izveidota Latvijā nebijusi skaņu dizaina kategorija «Sound Craft». Šo jaunumu pasvītrojot, LADC sadarbībā ar Latvian Sound Designers Club (LSDC) organizē semināru par audio zīmolvedību un principiem, kā veiksmīgāk rakstīt darba uzdevumus ierakstu studijām, pasūtot skaņu pakalpojumus, un kā par skaņu dizainu domāt mūsdienu reklāmā.

Sound Craft Seminārs 21.februārī plkst. 15:00 “Zirgu Pastā” Dzirnavu iela 46, Rīga.

Pamazām, bet pārliecinoši sāk mainīties komunikācijas kultūra — pirms likt kaut kam skanēt, klienti sāk ar mērķa un līdzekļu definēšanu un arvien retāk skaņu atstāj pēdējo projektā. Starp aktīvākajiem uzņēmējiem Latvijas skaņu dizaina nozarē valda optimistisks skats uz nākotni, jo veidojas potenciāls pielīdzināt skaņu dizaina vērtības grafikas un web dizaina disciplīnām — nozarēm, kurām bijusi līdzīga evolūcija.

Četri lektori, savās jomās atšķirīgi profesionāļi, dalīsies ar pieredzi un praktiskām metodēm, lai uzlabotu skaņu komunikāciju:

“Efektīva komunikācija ar ierakstu studiju"

Kristaps Puķītis
Dirty Deal Audio vadītājs. Vairāk nekā 20 gadu pieredze mūzikas menedžmentā un pasākumu organizēšanā, 6 gadus vada Dirty Deal Audio ierakstu studiju.

Ansis Kolmanis
Dirty Deal Audio līdzdibinātājs. Mūziķis un skaņu inženieris.

Dirty Deal Audio skaņas ierakstu studijas un komanda nodrošina mūzikas komponēšanu, skaņas dizaina izveidi un balss ierakstus reklāmām, kā arī telpiskās skaņas (Ambisonics) ierakstus un skaņas dizaina izstrādi virtuālās realitātes un 360° video pieredzēm.

“Audio zīmolvedības lietojamība"

Jānis Vērzemnieks
Padomes priekšēdētājs Latvian Sound Designers Club (LSDC) un freelance audio zīmolvedis.

Kādreiz dibinājis savu grafiskā dizaina un mūzikas mārketinga studiju un aizvedis klientu līdz Guns N' Roses ģitārista Slush iesildīšanai Žalgiris arēnā. 2013.gadā iekļauts Forbes reitingā "30 Under 30”.
Šobrīd strādā ar jaunuzņēmumu Corebook, lai dizaineriem un uzņēmumiem palīdzētu sasniegt zīmolvedības mērķus. Pagājušogad dibinājis Latvian Sound Designers Club — LSDC. Šogad komplektē radošās komandas, lai izstrādātu zīmolu skaņu identitātes.

"Kā domāt par skaņu?"

Arnis Račinskis
Skaņu ierakstu studiju Mute dibinātājs, mūziķis un ierakstu producents, arī bezgala daudzu reklāmu diktors un komponists ar 20 gadu pieredzi.

Idejas, kā efektīvāk izmantot to, kas jau ir katrā radio, TV vai interneta reklāmā - skaņu!
Rakstot ideju kadram vai diktora tekstam, pieraksti arī piezīmes par skaņu.
Tā pat kā vizuālā pēcapstrādē gaisma, krāsa, montāžas ātrums vai bildes graudainība nav nejaušas izvēles, tā arī pārdomāts skaņas celiņš nosaka tempu, emociju, mērogu, laikmetu un fokusu.

Kam seminārs ir paredzēts?

• Radošo aģentūru darbiniekiem, kuru ikdienā ietilpst komunikācija ar ierakstu studijām, pasūtot reklāmas klipu skaņas, balss ierakstus utml.
• Mārketinga vadītājiem, kuru pārstāvēto uzņēmumu biznesa modelī nozīmīga loma ir zīmolvedība.
• Visiem interesentiem, kuri jūt skaņu un nojauš tās potenciālu komunikācijā.

LADC biedriem un partneriem, LADC skola pasniedzējiem un studentiem seminārā ieeja bez maksas.
Citiem interesentiem 40Eur.
Pieteikties lekcijai

Draugi & Partneri

Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītiet sīkdatņu izmantošanai. Vairāk: Sīkdatņu politika.