Subject: Creativity konference LADC biedriem un partneriem par īpašu cenu24-01-2018

Visiem LADC biedriem piedāvājam iespēju 16. februārī, Liepājas koncertzālē “Lielais dzintars” apmeklēt konferenci “Subject: Creativity”Maksa dalībai konferencē LADC biedriem - 100 EUR + PVN (standarta cena 150 EUR + PVN).

Kods atlaidei: 50LADC2018.

Īpaši #LADCskola studentiem un absolventiem 15. februārī tiks rīkota arī meistarklase, kuru vadīs “Miami AD school” līdzdibinātājs Niklas Frigs Rupp. Lai piedalītos meistarklasē, studentus un absolventus aicinām rakstīt pieteikumu uz  līdz 31. janvārim.

Šī būs jau ceturtā radošo industriju konference Liepājā, kura pulcēs radošos prātus no visas Latvijas. Pirmo reizi tiks rīkota īpaša darbnīca tieši #LADCskola studentiem un absolventiem.

Darbnīca notiks 15. februārī, plkst. 15:00 un to vadīs konferences īpašais viesis Niklas Frings-Rupp, kurš ir pasaules prestižākās reklāmas skolas “Miami AD school Europe” dibinātājs un viena no lielākajām autoritātēm reklāmistu vidū visā Eiropā.

Pirms skolas dibināšanas strādājis ar neskaitāmiem pasaules līmeņa zīmoliem, tostarp, BMW, Mini Cooper, Apple, Der Spiegel, Unicef un daudziem citiem. Jau otrajā pastāvēšanas gadā “Miami AD School” studenti saņēma pasaules līmeņa apbalvojumus reklāmā, tostarp, 8 Cannes Lions International Festival of Creativity.

Voldemārs Dūdums par Niklasu:
"Tālajā 2007. gadā es aizsūtīju savu amatiereklāmista portfolio uz Miami Ad School Hamburgā un saņēmu atbildi no skolas direktora Niklasa ar uzaicinājumu satikties dzīvajā vai skaipā. Izvēlējos dzīvo un pēc nedēļas vēru skolas durvis. 
Kāds man teica iet uz 2. stāvu, un  tur man ap kaklu krita omulīgs un ķikinošs onkulis, kurš gan izrādījās skolas mācību pārzinis Norberts. Direktors Niklas izskatījas pēc Igija Popa, bet bija tikpat sirsnīgs un pēc pusstundas sarunas paziņoja ka esmu uzņemts skolā. Sekoja divi gadi, kuru laikā man bija daudzas daudz nopietnākas pārrunas ar Niklasu - parasti par nestrādājošiem konceptiem un reklāmskicēm, bet arī daži stingri - get your shit together. Dzelžaini, bet vienmēr ar tikai Niklasam raksturīgo smaidu. Un bija arī - pieķīlē šo un sūtam uz festivālu. Un tā es tiku pie balvām. Un iemācījos norīt “lielā mākslinieka" aizvainojumu. Un ierasties laikā uz lekcijām. Un rukāt bez gulēšanas, kamēr ir. Man personīgi Niklas joprojām ir lielākā autoritāte reklāmā, jo viens ir būt lielam māksliniekam, bet pavisam kas cits ir mācēt lielos māksliniekus nolikt uz strīpas kā vācu zaldātiņus, sapurināt un radīt nepārvaramu vēlēšanos iet un darīt lielas lietas. Ar smaidu. Ar keep on rocking parakstu.”

Draugi & Partneri