XIII radošās izcilības festivāls ADWARDS2018 02-01-2019

ADWARDS2018 ir noslēdzies - Agency of the year ir McCann Rīga

31. augustā ar konferenci un apbalvošanas ceremoniju noslēdzies XIII radošās izcilības festivāls ADWARDS 2018. Starptautiska žūrija 222 darbu konkurencē piešķīrusi balvas 8 kategorijās.

Diplomu Agency of the Year saņēmusi aģentūra McCann Rīga, bet Žūrijas simpātijas balva piešķirta Starptautiskajai Rakstnieku un tulkotāju mājai.

Divās kategorijās – INTEGRĒTĀS KAMPAŅAS un ZĪMOLA STĀSTS – I pakāpes ordenis piešķirts kampaņai #esesmuintroverts (iesniedzējs – Starptautiskā Rakstnieku un tulkotāju māja). 

Kategorijā FILM AND RADIO I pakāpes ordeni saņēmusi reklāma Lemon tariff by velcom (iesniedzējs – Not Perfect | Y&R Riga). 

Kategorijā INTERAKTĪVIE UN DIGITĀLIE RISINĀJUMI par uzvarētāju kļuvusi kampaņa No Speak English (iesniedzējs – McCann Rīga).

Kategorijās VIDES REKLĀMA un NETRADICIONĀLĀ KOMUNIKĀCIJA I pakāpes ordeni saņēmusi vides mārketinga kampaņa Zewa Deluxe – Lielām ģimenēm (iesniedzējs – Publicis Rīga). 

Kategorijās PRINT AND DESIGN un BRANDED CONTENT AND ENTERTAINEMENT piešķirti tikai II kategorijas ordeņi. Pilns balvu saraksts atrodams te

Balvu Young Creative saņēmis Toms Upītis. Balva, kuras mērķis ir izcelt industrijas jaunos talantus, tiek piešķirta reklāmas nozares jaunpienācējam, kas piedalījies visvairāk finālistu un apbalvotajos darbos un nozarē nav strādājis ilgāk par trim gadiem. 

Visvairāk – 8 apbalvojumus, kā arī diplomu Agency of the Year saņēmusi aģentūra McCann Rīga. Starp finālistiem visvairāk kategorijās un visplašāk pārstāvētas bijušas aģentūras DDB Latvija (14 darbi), Not Perfect | Y&R Riga (12 darbi) un McCann Rīga (11 darbi).

Draugi & Partneri

Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītiet sīkdatņu izmantošanai. Vairāk: Sīkdatņu politika.