02 : 12 : 59 : 26

02 : 12 : 59 : 26

02 : 12 : 59 : 26

BRĪFS 01: “Dzeramais ūdens”

Problēma
Neskatoties uz augsto ūdens kvalitāti Latvijā, liela daļa cilvēku joprojām izvēlas iegādāties iepakotu ūdeni, radot lieku vides piesārņojumu un izšķērdējot resursus. Ir nepieciešams mainīt šo ieradumu, iedvesmojot cilvēkus uzticēties krāna ūdenim un saprast tā ieguvumus gan veselībai, gan videi.

Mērķis
Pārliecināt cilvēkus, ka krāna ūdens ir droša, kvalitatīva un videi draudzīga izvēle, kas uzlabo ne tikai viņu ikdienu, bet arī palīdz samazināt plastmasas atkritumu daudzumu.

Mērķauditorija
Primārā: Pilsētnieki vecumā no 18 līdz 45 gadiem, kuri pievērš uzmanību ilgtspējīgam dzīvesveidam, bet joprojām mēdz izvēlēties ūdeni pudelēs.

Sekundārā: Ģimenes ar bērniem, skolēni un studenti, kuri ikdienā lieto ūdeni ārpus mājas.

Galvenais vēstījums
Krāna ūdens ir tava ikdienas izvēle – kvalitatīvs, drošs un videi draudzīgs.
Nepērc ūdeni iepakojumā.

Komunikācijas mērķi

  • Izglītot: Sniedz skaidrus, vienkāršus faktus par krāna ūdens kvalitāti un drošību Latvijā.

  • Iedvesmot: Radīt pozitīvu emocionālo saikni starp krāna ūdens lietošanu un ilgtspējīgu dzīvesveidu.

  • Aicināt rīkoties: Mudināt cilvēkus atteikties no ūdens pudelēs un padarīt krāna ūdeni par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu.

    Darba iesniegšanas termiņš
    22. decembris, 2024 - 23:59 - darbu nosūtot uz epastu ladc@ladc.lv

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

BRĪFS 02: “Piesaisti pasaules uzmanību Latvijai”

Uzdevums
Izveidot vienu galveno reklāmas materiālu (video, plakātu, digitālo postu, vai ko citu), kas veicina Latvijas atpazīstamību kā pievilcīgu galamērķi dzīvošanai, darbam vai atpūtai.

Mērķis
Iedvesmot starptautisku auditoriju un radīt pozitīvu emocionālo saikni ar Latviju, izmantojot īsu un efektīvu vēstījumu. Materiālam jābūt vizuāli pievilcīgam, vienkāršam un atmiņā paliekošam.

Mērķauditorija
Izvēlies vienu no šīm grupām:
1. Ceļotāji – cilvēki, kas meklē autentiskas pieredzes un unikālus galamērķus.
2. Jaunie speciālisti – starptautiski profesionāļi, kas meklē jaunas darba iespējas un dzīvesvietas.
3. Investori – uzņēmēji, kas interesējas par jauniem tirgiem un iespējām.

Vēstījums
Vienkāršs, emocionāls un koncentrēts uz izvēlēto auditoriju.

Valoda

Angļu vai Latviešu valoda, ar iespēju viegli pielāgot starptautiskajai auditorijai.

Valoda

Galarezultātā jābūt vienam vizuāli un konceptuāli nostrādātam materiālam vai skicei, kas izceļ Latvijas unikālās īpašības un spēj uzrunāt izvēlēto mērķauditoriju. Materiālam jābūt viegli saprotamam un emocionāli uzrunājošam.

Darba iesniegšanas termiņš
22. decembris, 2024 - 23:59 - darbu nosūtot uz epastu ladc@ladc.lv