Programma

Sākot ar 2017. gada 11. septembri, 9 mēnešu garumā 9 moduļos piedāvāsim īpašu atlasi izturējušiem studentiem apgūt visas reklāmas svarīgākās komponentes.

Katram modulim ir izvēlēts mentors - konkrētā moduļa galvenais atbildīgais, kas ne tikai stāstīs, rādīs un virzīs, bet arī novērtēs katra studenta moduļa apguves līmeni to beidzot. 

Lai veiksmīgi pabeigtu LADC skolu, pilnīgi katram studentam jāiziet visi moduļi. Mēs neprasām izcilu copywrite un art direction vienā personā, tomēr jāapgūst būs visi deviņi.

IEVADSESIJA

Iepazīsimies. Iepazīstināsim tevi ar būtiskāko, lai, piemēram, ejot uz copywrite moduli, neesi vīlies, ka tas nebūs par autortiesībām. LADC skolas nākamo moduļu pasniedzēji tev pastāstīs, kas ir kas, kā arī paviesosies lielākajās aģentūrās.

KOMUNIKĀCIJAS STRATĒĢISKĀ PLĀNOŠANA/ ZĪMOLS UN ZĪMOLVEDĪBA

Komunikācijas stratēģija sasaista reklāmdevēja biznesa mērķus ar radošo risinājumu. Lai panāktu optimālāko variantu, nepieciešami pētījumi un izpēte, insaiti un antropoloģija. Tā kā radošumam kā tādam nav robežu, nepieciešama stratēģija, kas tādas uzliek. Citādi sanāks kā Kaufmanam.

COPYWRITING

Ir neskaitāmas kampaņas, kuru celmlauzis ir tieši izcils reklāmas teksts. Kāda ir formula – nav īsti zināms. Šajā modulī LADC skolas pasniedzēji dalīsies savā pieredzē un mācīs laba teksta prakses pamatus. Gramatiku gan, lūdzu, pats.

RADOŠĀ KONCEPCIJA

Kā jau tas ir ar visu, ir jāatbild uz jautājumu – kāpēc? Un šoreiz atbilde “kāpēc ne?” nederēs. Kolīdz atradīsi īsto konceptu, īstie risinājumi, perfekta kopija un baudāmi dizaini paši atradīs sevi.

ART DIRECTION

Art Director ir atbildīgs par kopējo redzējumu, vizuālo izskatu, elementiem, stilu. Vairāki Latvijas mākslinieki un dizaineri tev rādīs un stāstīs, kā tas pareizi darāms. Šajā modulī arī praktiski apgūsi datorgrafikas kursus Digital Guru.  

PRODUCTION

Kad viss ir skaidrs, saskaņots un sazīmēts, atliek vien uzfilmēt, ierakstīt un samontēt. Pat visvienkāršākajai reklāmai apakšā stāv vesela production komanda, kastingi, lokāciju meklēšana, režisori, art directori, montieri un vēl daudzi tik pat moderni vārdi. Kas ir kas un kas ko dara – par to arī modulī. Paviesosimies foto, video, audio studijās un, ja paveiksies – palaidīsim arī filmēšanas laukumā.

NESTANDARTA RISINĀJUMI

Nē, ne vienmēr ATL ir vairāk muskuļi. Citreiz nestandarta risinājumi un BTL gluži vienkārši ir efektīvāks. Citreiz TVC ir šaušana ar lielgabalu pa zvirbuļiem. Ambient mediju pielietojumā esam vēl autiņos, bet noteikti uz pareizā ceļa.

INTERAKTĪVIE/DIGITĀLIE RISINĀJUMI

Mūsdienās digitāls nav atraujams no reklāmas ikdienas. Kas jāzina par šo vidi, tās specifiku strādājot reklāmā? To visu tev pastāstīs un parādīs Latvijas labākās digitālās aģentūras – CUBE, WRONG, WARP u.c.

PROJEKTU VADĪBA

Ir daudz radošuma vienā, bet klients ar pārdošanas rādītājiem otrā pusē. Ir termiņi, budžeti, vēlmes versus iespējas, specifikācijas, ftp, mītingi un aizballējies dizainers. Un ir projektu vadītājs, kas visus šos mainīgos ieliek formulā, kuras rezultāts apmierina abas puses.

Draugi & Partneri