Jau 30. gadu norisinās festivāls ADCE Best of European Design and Advertising Awards, kurā tiek vērtēti tie radošie darbi no visas Eiropas, kas jau ir atzīti nacionālā līmenī. ADCE Awards šogad vērtēs 901 radošu darbu no 24 Eiropas valstīm. No Latvijas iesniegti 38 darbi, kuri šovasar ieguva 1. un 2. pakāpes ordeņus radošās izcilības festivālā ADWARDS.
Šogad paredzēta tiešsaistes programma, kurā piedalīties būs iespējams ikvienam – gan ADCE Awards pasniegšanas ceremonija, gan vērtīga konference.
No 19. līdz 24. novembrim notiek darbu vērtēšana. Žūrijas prezidenti ir seši augstākā līmeņa profesionāļi Aleksandra Šilla (Alexander Schill), globālā radošā direktora, Serviceplan Group un ADCE prezidenta, vadībā. Darbus vērtēs no 19 Eiropas valstīm izvirzīti 53 radošie eksperti. Latviju žūrijā pārstāv dizaina biroja H2E līdzvadītāja Ingūna Elere un aģentūras TBWALatvija radošais direktors Kaspars Eglītis.
ADCE festivāls ir unikāla iespēja arī jaunajiem profesionāļiem kļūt par daļu no žūrijas prestižajā balvu vērtēšanā. Programmas “Greatness Challenge 2021” ietvaros tiek atlasīti 13 pārstāvji no Eiropas, dodot viņiem izaicinošu radošu uzdevumu, kura veiksmīgs izpildījums nodrošina vietu jauno profesionāļu žūrijā. Šogad Latvijai ir divas pārstāves – Eva Abduļina, grafiskā dizainere (Overpriced) un Megija Jurēvica, dizainere (NORD ID Riga)
ADCE Awards balvu saņēmēji tiks paziņoti ceturtdien, 2. decembrī. Lūgums ieplānot šo datumu arī ADCE Festivālam, kad būs iespēja dzirdēt pasaulē atzītus lektorus:
Vairāk informācijas par lektoriem: https://www.adceurope.org/festival/talks/
Festivāls ir pieejams BEZ MAKSAS, nepieciešams reģistrēties un saņemt savu ieejas biļeti Eventbrite: https://bit.ly/3BESfFJ
Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītiet sīkdatņu izmantošanai. Vairāk: Sīkdatņu politika.